Nyomorult reklám 6.

2000.11.27. 17:21
Elöljáróban leszögezem, nagy barátja vagyok tisztálkodás témakörébe utalható reklámoknak, bár tapasztalataim nem igazolják hatékonyságukat, mégis vállalható küldetésnek gondolom, hogy valaki szappant, fogkrémet vagy fogkefét próbál eladni a magyaroknak.

...és megdobogtatja minden állatbarát szívét
Nem hiszem persze, hogy a reklámok hatására kedvezően módosul az általános helyzet, de az én figyelmemet például sikerült felkelteni a keresztakciós fogkefével, amiből a sörték egymást metsző pályán állnak kifele, ezáltal alaposabban és mélyrehatóbban, természetesen a fogorvosok ajánlásával, és előre, a leendő lepedéket is.

A 669 forintos fogkefe tényleg úgy nézett ki, mint a tévében, úgyhogy a feleségem rábólintott az extra kiadásra, én pedig elégedetten mostam fogat minden étkezés után, miközben azon gondolkodtam, milyen trendi is vagyok, mennyire haladok a korral és nem utolsó sorban, milyen mélyreható és alapos.

Nos az Oral-B cross action típusú fogkefe pontosan két hétig tartotta meg formáját, a két hét leteltével sörtéi szépen párhuzamba rendeződtek, és semmiben sem különbözött társaitól, leszámítva talán az igazán ergonóm nyelet, ami kellemesen simul a marokba, valamint delfinre emlékeztető kiképzésével megdobogtatja minden állatbarát szívét.

Azóta minden étkezés után ott állok a rossz végén a fogkefének, és a Dalai Lámának a májról alkotott elméletére gondolok.