Az RTL Klub csatát nyert
További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Pongó |
Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója a Blikk kérdésére válaszolva elmondta, hogy Pongó vasárnaptól az adó arca, ezért ugyanolyan segítséget kap karrierje egyengetéséhez, mint a Való Világ első szériájának szereplői, így az RTL klub tőle sem von le jutalékot a fellépések gázsijaiból.
Kolosi a tv2 esetleges jogi válaszlépéseitől nem tart, hiszen annak idején Liptai Claudia is hasonló körülmények közt, előzetes egyeztetés nélkül távozott az RTL Klubtól a konkurenciához.
|
Az eddig fehérneműboltjának forgalmából élő exrendőr az RTL Klubbal kötött szerződésről elárulta, hogy nagyon nagy lehetőséget jelent neki, ezért akár tanulni is hajlandó, hogy műsorvezetőként megállja a helyét. Pongó valószínűleg a Való Világ adásaiban fog feltűnni, de azt még nem lehet tudni, hogy kiszorít-e valakit a show jelenlegi műsorvezetői közül.
Zuhanórepülésben a Big Brother
Az RTL Klub Pongó átcsábításával valószínűleg újabb nézőket vonz a Való Világ adásai elé, pedig a csatorna valóságshowja a múlt héten már így is tetemes előnnyel vezetett a Big Brother második része előtt. Míg a Nagy Testvér beköltözőshowját szombaton még több mint 2 millió ember kísérte figyelmemmel, addig csütörtökön már csak 1 millió 100 ezer néző volt kíváncsi az esti összefoglalóra. A Való Világ eközben megőrizte népszerűségét, hiszen szombaton majdnem 2 millió, míg csütörtökön valamivel több, mint 1 millió 800 ezer nézője volt a négy évnél idősebb korosztályban, vagyis a hét közepén már 700 ezerrel többen voltak kíváncsiak az RTL Klub valóságshowjára, mint a Big Brotherre.
|
Hofherr Kriszta a TV 2 marketingigazgatója a Népszabadságnak úgy nyilatkozott, hogy a Big Broher időleges rossz nézettségi adataiból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, hiszen az RTL Klub valóságshowja két hetes előnyben van a tv2 műsorához képest. Az MTV sikeréről csak annyit mondott, hogy a közszolgálati csatorna főleg az idősebbeket vonzza, a hirdetők számára fontos 18 és 49 éves korosztályban a tv2 továbbra is megelőzi a Magyar Televíziót.