Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Pert fontolgat a Sláger rádió ellen Rókusfalvy Pál, mivel állítása szerint az ő cége tervezte a legnépszerűbb magyar zenei rádió új logóját, amiért azonban eddig még egyetlen fillért sem kapott. Rókusfalvy szerint a Sláger rádió több hónapon át újabb és újabb módosításokat kért a már elkészült terveken, majd arra hivatkozva, hogy a Rókusfalvy tulajdonában lévő Roxer 2.0 reklámügynökség túl sokat kér az arculattervekért, elállt az üzlettől. Tavasszal mégis a Rókusfalvyék által elkészített logóval jelentette be arculatváltását a rádió.
Nem fizettek?
A régi logó
"A Sláger március közepén minden előzmény nélkül bejelentette, hogy az arculat tervezésében a továbbiakban nem tart igényt a Roxer 2.0 együttműködésére és az arculati eszközök vizuális kialakítására egy másik cég kap megbízást. A logó viszont tetszett nekik, és én jeleztem is, hogy ha fizetnek, megkaphatják" - tette hozzá Rókusfalvy, aki egyébként otthonosan mozog a rádiózásban is, hiszen éveken át volt rádiós műsorvezető, emellett 2000-ig a Danubius rádió ügyvezető igazgatója volt, 2002-ig részt vett a Roxy rádió igazgatóságának munkájában, ráadásul mindkét csatornának éveken át résztulajdonosa is volt.
Kié a logó?
Minderre egészen máshogy emlékszik azonban Heal Edina, a Sláger rádió vezérigazgató-helyettese. "Nem álltunk semmilyen üzleti kapcsolatban a Roxer 2.0. reklámügynökséggel, a rádió új logóját a Hazay-Decker marketingügynökségtől kaptuk, tudomásunk szerint ők álltak kapcsolatban a Roxerrel. A Sláger rádiónak a Hazay-Deckerrel van érvényben lévő szerződése, mely a logót is tartalmazza.
Az új logó
Rókusfalvy szerint ráadásul teljesen mindegy, hogy van-e érvényes szerződése a logóról a Hazay-Deckernek és a Sláger rádiónak, hiszen az arculatterv minden eleme még a Roxer 2.0 tulajdonában van, és ezt többször jelezték is a rádiónak. Rókusfalvy cégének sincs azonban érvényes szerződése a Sláger rádióval, mivel az aláírást, állítása szerint, egyre csak halogatta a rádió vezetése.
Rókusfalvy szerint a Roxer 2.0 és a Hazay-Decker sem kötöttek szerződést a logó átadásáról, így azt a Hazay-Decker sem adhatta tovább a Sláger rádiónak. A Hazay-Deckert azonban nem szeretnék bevonni a perbe, mivel a logót a Sláger használja jogtalanul, így ők követnek el bizonyíthatóan jogsértést.
Szerettük volna megkeresni a Hazay-Decker marketingügynökséget is, hogy megtudjuk, tényleg ők adták-e el a logót a Sláger rádiónak, de Urbán Zsolt, a cég ügyvezető igazgatója a rádióval kötött szerződésben foglalt titoktartási kötelezettségre hivatkozva nem kívánt nyilatkozni.