Egyvalamivel még érthetőbbé tehették volna a plakátot |
Persze, hallom a farzsebből való, szétült bölcsességet: a női vásárlók kegyeibe a férfiközönségen át vezet az út. Ők maguk akarják így: lelkük legmélyén másra sem vágynak, mint hogy bugyiban behajoljanak a Férfi előtt, s vihogjanak, miközben kék az ég és zöld a fű. Csakhogy ezt eddig gátlásaik meg az egyszerű kis lelkük miatt maguknak sem merték bevallani. Most akkor felveszik a Sloggit, és frissek lesznek, fiatalosak és formásak, övék a világ, trallala, trallala, fityfiritty.
A jelek szerint a rafinált reklámszakemberek tényleg úgy gondolják, hogy ez ilyen egyszerű. Az ,,erotikusra", ,,fiatalosra" és ,,tökjóra" vett - egyébként fantáziátlan és igénytelen (,,lekapjuk a csajt, érted, az öt perc, mögérakjuk a felhőt azt' kész a cucc") - képet csak rövid és szájbarágó feliratokkal kell kiegészíteni, hogy mint egy jó magaviseletű tamponreklám ígéretét, a gyengébb nem is megértse.
Mint akinek a buta fejében csak későn esett le a tantusz, megjegyezném, hogy egyvalamivel még érthetőbbé tehették volna a plakátot. Kéne bele egy jó nagy répa, szivar, biliárddákó, vagy valami más hengeres, hosszúkás tárgy - az alkotó fantázia képviseletében.