Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMA két reality show nézettsége összesen sem éri el a kétmilliót - az első futamot megnyerő BB ezt gyakran felülmúlta -, ami arra utal, hogy az első generációs valóságshow-k elfáradtak Magyarországon.
A kereskedelmi tévék ősztől szakítanak a naponta jelentkező reality show-kkal, az eddigieknél egzotikusabb környezetben forgatott műsorok hetente jelentkeznek majd.
Friderikuszra nem kíváncsi az ifjúság
Érdekes küzdelem alakult ki vasárnap este. A Magyar Televízió legújabb produkciója, a Friderikusz - A szólás szabadsága a tv2 Naplójával, illetve az RTL-en sugárzott Armageddon című katasztrófafilmmel mérkőzött meg. Az estét 1 811 000-es nézettséggel az Armageddon nyerte, megelőzve a Naplót (1 074 000), az utána következő Titanicot (1 301 000) és Friderikuszt, aki 628 000 nézőt szólított meg. Különösen gyenge teljesítményt nyújtott Friderikusz a 18-49 évesek körében: e csoportból mindössze 75 500-an kapcsoltak az MTV-re, ami egy reggeli rajzfilm eredményének felel meg.
Kiköszörülte a csorbát a Friderikusz után látható NévShowr, amely 1 329 000-es nézettségével az MTV egyik legsikeresebb műsora volt. A szórakoztató show a fent említett "kereskedelmi" korosztályból 266 700 nézőt vonzott.