További Média cikkek
-
Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Összesítve a BK után a második legnépszerűbb műsor a - szintén az RTL Klubon futó - Fókusz; az eredményekben szerepet játszhat az is, hogy a bulvárhíradó éppen a Barátok közt előtt látható, a két produkció így egymást erősíti. Szintén kimagasló nézettséggel büszkélkedhet a Vágó István vezette Legyen Ön is milliomos vetélkedő, amelynek tv2-s ellenlábasa (Jakupcsek Gabriellával a műsorvezetői forgószékben) már lekerült a műsorról. A nagy politikai vitát kavaró, egyesek szerint a választások eredményét is befolyásolni képes Heti hetes a 16. helyet foglalja el a listán.
Kiesett az első 20 közül a Claudia-show is, amely debütálásakor még becsúszott a 19. helyre; igaz, a rivális Mónika-show is csak az utolsó előtti helyre futott be a kor alapján nem szűkített közönség adatai alapján.
A tv2 műsorainak csak a teljes lakosság körében sikerült az első 20 közé kerülniük, bár az RTL Klub itt is erősebbnek bizonyult. Figyelemreméltó, hogy a "hadrafogható" korú lakosság toplistáján nem szerepelnek hírműsorok; a tv2 Naplója és az RTL Híradója csak a teljes lakosságot reprezentáló listán tűnnek fel. A híradók mellett itt jut nézettséghez - vélhetően a nyugdíjasoknak köszönhetően - a Dáridó, amely a tv2 arculatának meghatározó elemévé nőtte ki magát. A dáridósodás anyagilag aligha kifizetődő: a hirdetők nagy része nem a tévéfotelhez nőtt öregeket kívánja elérni.
|