További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Eközben a közszolgálati televízió a nézők 15,2 százalékát vonzza naponta magához, míg a Viasat3-ra mindössze 3,1 százalék téved.
A legértékesebb reklámidővel rendelkező főműsoridőben azonban az RTL Klub még mindig biztosan vezet, hiszen esténként a teljes lakosság 32,7 százaléka kuporodik le a csatorna műsora elé, míg a Tv2-re csak 29,5 százalék kapcsol. A 18 és 49 év közötti korcsoportban még nagyobb, 3,3 százalék a két adó nézettsége közti különbség az RTL Klub javára.
Még mindig vezet a Napló
A hét legnézettebb műsora ezúttal is a Napló lett, a Tv2 riportmagazinjára 2 375 616 ember volt kíváncsi, míg a második, a harmadik és a negyedik helyen is a Legyen Ön is milliomos egy-egy adása áll, 2,1 millió feletti nézettséggel. Az ötödik a Fókusz hétfői kiadása lett 2 106 959 nézővel, míg a Barátok közt csütörtöki epizódját 2 098 116-an látták, ezzel a hatodik helyen végzett.
Az első tízbe a Naplón kívül még két Tv2-ös műsor, a riportmagazin előtt sugárzott, 1943 177 nézőt vonzó vasárnapi Tények és a péntek esti Áll az alku került be. Ez utóbbira 2 006 828-an voltak kíváncsiak, és így a tizedik helyen végzett. A közszolgálati televízió legnézettebb műsora ezen a héten a Szuperbuli lett, amit mindössze 1 238 011-en láttak, ami ezúttal csupán a hatvanötödik helyre volt elég.
Nézőket vesztett a Megasztár?
Kétes a Megasztár elődöntőjének sikere is. A tehetségkutató verseny szombati adása a maga 1 590 459 nézőjével ugyan megverte a konkurens csatornán futó amerikai bokszolós-börtönös akciófilmet, a Vitathatatlant, aminek 1 458 459 nézője volt, de ez a siker is mindössze a harmincnegyedik helyre volt elég.
Ráadásul a Megasztár 2 előtt vetített Activity című vetélkedőnek még 1 810 242 nézője volt, vagyis a Tv2 a két műsor közti reklámblokk alatt 219 783 nézőt vesztett az AGB Hungary statisztikai adatai alapján.
Jól kezdett viszont Győzike valóságshow-ja, amit hétfőn este 1 820 972-en láttak, míg a vele szemben futó Banánhéj című paródiashow-t több mint félmillióval kevesebben.
|
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub és a Tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.