Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa a 2006. április 4-én megtartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy az MTM-SBS Televízió Rt. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, amikor 2005 októberében és novemberében reklámjaiban azt állította, hogy a "Született feleségek" című, a TV2 televíziós csatornán vetített sorozat "2005 legnézettebb sorozata." A GVH Versenytanácsa a vállalkozást jogsértő magatartásáért 40 millió forint versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte.
A Született feleségek szlogenje, miszerint a műsor "2005 legnézettebb sorozata" már a sorozat első részének levetítését megelőzően adásba került, sőt a szlogen megjelent az újságokban és az óríásplakátokon is. A csatorna álláspontja szerint a reklám a világ teljes népességére vetítve állította azt, hogy a sorozat a 2005. év legnézettebb sorozata, de a csatorna által szolgáltatott adatok nem támasztották alá, hogy abban az évben a világon nem volt olyan televíziós sorozat, amelyet többen néztek volna.
A TV2 televíziós csatorna 2005. október 26-án kezdte el vetíteni a "Született feleségek" című televíziós sorozatot, s a reklámokban ezt követően is alkalmazásra került a "2005 legnézettebb sorozata" szlogen. Ebben az időszakban a fogyasztók számára a szlogen már azt az üzenetet is közvetítette, hogy ez az a sorozat, amely a Magyarországon sugárzott sorozatok közül a legtöbb nézőt vonzza, ez a legnézettebb. Az MTM-SBS Televízió azonban ezt szintén nem bizonyította, illetve a nézettségi adatok szerint az állítás nem is felelt meg a valóságnak.
A fentiek alapján a GVH Versenytanácsa az MTM-SBS Televízió Rt.-re jogsértő magatartásáért 40 millió Ft versenyfelügyeleti bírság megfizetésére kötelezte.