Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
"November elsejei hatállyal saját kérésére megválik eddigi tisztségétől Pintér Dezső, aki a TV2 megalakulása óta, azaz több mint hét éven át volt a kereskedelmi csatorna elnöke" - olvasható a TV2 MTI-hez eljuttatott közleményében.
"Az igazgatóság Markus Tellenbachot, a TV2 főrészvényese, az SBS Broadcasting S.A. elnök-vezérigazgatóját választotta az igazgatóság elnökévé" - írják.
Hozzáteszik: "Pintér Dezső - aki már hosszabb ideje foglalkozik az európai együttműködés kérdéseivel - ezután az SBS stratégiai tanácsadója lesz, a közép-európai fejlesztési lehetőségekkel foglalkozik majd".
A közlemény szerint Markus Tellenbach "megkülönböztetett elismerését fejezte ki Pintér Dezsőnek eddigi munkájáért, a kimagasló eredményekért, és hangot adott abbéli meggyőződésének, hogy a további együttműködés is sikeres lesz. Pintér Dezső köszönetet mondott a bizalomért, és a jövőhöz sikert kívánt a TV2-nek".
Lóránt Gergely, a kereskedelmi csatorna marketing és pr-vezetője az MTI érdeklődésére elmondta: a csatorna továbbra is "az értelem és érzelem televíziója" szeretne lenni.
Rekordbevétel
"A TV2-csoport 21 százalékos árbevétel növekedéssel és 3,24 milliárd forintos üzleti eredménnyel zárta 2004 első kilenc hónapját. A társaság és érdekeltségei a harmadik negyedévben 4,7 milliárd forinttal, közel 33 százalékkal növelték árbevételüket. Ez a legnagyobb növekedésnek számít az SBS Broadcasting valamennyi érdekeltsége között" - áll a csatorna sajtóközleményében.
A TV2-csoport - amely magába foglalja a TV2 kereskedelmi televíziót, a produkciós Interaktív Kft-t és a telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó Tele-For Kft-t - 2004 harmadik negyedévére 33 százalékos, 4,7 milliárd forintra rúgó árbevétel növekedést mutathat fel. Ez a harmadik negyedévben a legnagyobb árbevétel növekedésnek számít az SBS valamennyi érdekeltsége között. 2004 első kilenc hónapjában az árbevétel 21 százalékkal 16,2 milliárd forintra nőtt, míg az üzleti eredmény ebben az időszakban (2004. szeptember 30-ig) 3,24 milliárd forint volt, ami a legjobb eredmény a TV2 1997-es indulása óta.
Kereszty Gábor a TV2 vezérigazgatója közölte: "Rendkívül büszkék vagyunk a TV2 közreműködésére az SBS üzleti eredményében. A csatorna kötelességének tekinti szórakoztató és magas színvonalú kereskedelmi szolgáltatások nyújtását a nézői számára, valamint megbízható árpolitikát és marketing megoldásokat az ügyfelek részére. Elsősorban ennek köszönhető, hogy a TV2 várhatóan rekorderedménnyel zárja majd az idei évet."