Hajóssal és Csernussal nyit új frontot a Viasat 3

2004.01.07. 15:47
"Bizonyítani szeretnénk, hogy van egy alternatív út a magyar televíziózásban", hangzott el a Viasat 3 kábeltévé szerdai sajtótájékoztatóján. A csatorna január 12-től két saját gyártású műsorral jelentkezik: Hajós András talkshow-jával és Csernus Imre pszichiáter beszélgetéseivel.
#alt#
Hajós az új stúdióban
Január 12-én indítja el a Viasat 3 két új műsorát, amelyekkel a többnyire külföldről vásárolt sorozatokból és filmekből álló műsorkínálatát kívánja színesíteni. A magyarországi háztartások 48 százalékában látható kábeltévé legfontosabb produkciója a Késő Este Hajós Andrással lesz. A háromnegyed órás talkshow hetente háromszor - hétfőn, csütörtökön és pénteken jelentkezik majd; a műsorban - az egykori TV2-s Magánszámhoz hasonlóan - lesz monológ, leszenk vendégek és zene; a show állandó dzsessz-zenekara a Fekete Kovács Kornél vezette Késő Este Hajós Andrással a Viasat 3-on Band.

Az Index kérdésére Hajós elmondta: mivel a Viasatnak nincsen akkora saját "sztártenyészete", mint a két nagy kereskedelmi tévének, a vendégeket azok közül választják majd ki, akiket elengednek más csatornáktól, de emellett nyitottak a "bulváron kívüli" személyiségekre is. A műsort egyébként ugyanaz a Filmimpex Kft. gyártja, amely egykor a Magánszámot; a cégben érdekelt a műsorvezető is.

#alt#
Csernus Imre
Csernus Imre, a különösen a drogfüggők kezelésében elért sikereiről ismert pszichiáter naponta lesz látható a kábelcsatornán. A Dr. Csernus című műsorban viszont nem kizárólag drogosokkal, hanem egyszerű magánemberekkel beszélget azok problémáiról.

A kicsik közt a legnagyobb

Kocsis Attila, a Viasat 3 vezérigazgatója a csatorna további terveiről szólva bejelentette: hamarosan elindul Start című autós magazinjuk, a Szobaszerviz című lakberendezési műsor, és márciustól egy valóságshow is, amelyről azonban részleteket nem árult el.

"A Viasat 3 a magyar kis tévék között a legnagyobb", fogalmazott Kocsis, hozzátéve: átlagos közönségarányuk 2003-ban 3,1 százalék volt. A Viasat továbbra is szűkebb célcsoportra koncentrál, mint a "nagy" tévék, vagyis elsősorban a fiatalok körében erősíti népszerűségét. Ezt a saját készítésű műsorokon kívül a már bejáratott sci-fi és egyéb sorozatok folytatásaival, illetve még több filmmel, valamint a Bajnokok Ligája-közvetítésekkel kívánják elérni. "Bizonyítani szeretnénk, hogy van egy alternatív út a magyar televíziózásban", mondta a vezérigazgató.