Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!
Különös és nem akármilyen Valetin-napi reklámmal jelentkezett a Cadbury. Nem, senki nem maradt le róla, mert a szerelmesek napját nem lehet elfelejteni. Ha mégis, akkor úgyis emlékeztetnek minket erre.
- Te sem tudsz mit kezdeni a Valentin-nappal?
- Szerinted sincs értelme annak, hogy akik szeretik egymást, azok az év egy előre megjelölt napján jobban kimutassák egymásnak ezt, mint máskor?
- De miért csak egy napon?
- És miért egy bizonyos napon?
- Mi van, ha pont ezen a napon az egyiküknek éppen elege van a világból, az emberekből, az életből, és csak szeretne egy kicsit egyedül maradni?
Valentin-nap, kicsit másként
Az indiai Tudós Nagybácsik Központjában kutatások során rájöttek arra, hogy minden divatot, trendet és szokást egyetlen pillanat alatt le lehet rombolni. A közösségi média, a skinny farmer, a „yolo” és számtalan másik trend azonnal kipukkad, amint megjelennek a nagybácsik – akár csak a kommentelők között.
Ezek a nagybácsik pont olyanok, mint nálunk a Veszélyes Nyugdíjas Trollok Fenyegető Aurával. A Cadbury 5 Star indiai reklámja ezt a gondolatot viszi végig, azaz mi lenne, ha végre a skinny farmernél sokkal bénább divatnak, a Valentin-napnak vetnének véget a Nagybácsi Kommandók.
A Cadbury azt ígéri, hogy az egész éves büdzséjét azok között a nagybácsik között osztja szét, akik Valentin-napi randira mennek. Külön weboldalt szentelnek a trollkodó nagybácsik felkutatására, és arra biztatják a tisztelt lakosságot, hogy minél több nagybácsi beszervezésével segítsenek tönkretenni a Valentin-napot. Hogy végre nyugi legyen egy kicsit.
(Borítókép: YouTube / Destroy Valentine's Day | Cadbury 5 Star)
Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM

Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!