A Fiat és a Tesco pénzén zenél a Faithless

2010.08.10. 09:40 Módosítva: 2010.08.10. 09:40
Az Index fesztiválblogja

Az egykor undergroundnak számító zenekar új videóját a Fiat szponzorálta, cserébe azért, hogy a klipben végig Fiat Puntók láthatóak. A három perces filmet a brit Big Borther szünetében fogják bemutatni először, vasárnap. A Feelin' Good című szám az együttes új lemezén található, amelyet csakis a Tescók árusítanak majd. A Faithless csütörtökön lép fel a Sziget fesztivál nagyszínpadán.

A Faithless üzletileg tudatos lépései annak a csapatnak köszönhetők, amely a Radioheadet is irányította korábban. A menedzsment találta ki, hogy a Radiohead tegye ingyen letölthetővé új albumát, és a rajongók annyit fizethessenek, amennyit szeretnének.

A Faithless exkluzív szerződéseit a Fiattal és a Tescóval szintén ez a csapat javasolta, mivel véleményük szerint a zeneipart az új megoldások képesek átsegíteni a letöltések és a zuhanó CD-eladások okozta bajból. A Faithless erről úgy nyilatkozott: "mi mindig igyekeztünk új megoldásokat keresni arra, hogy a zenénket eljuttassuk különböző rétegekhez, és új dolgokat fedezzünk fel. Az ötlet, hogy a videót egy tévéműsor szünetében mutassuk be mint egy reklámot, olyan dolog, amit még egyetlen más együttes sem csinált előttünk."