Átlépte a 10 százalékos lélektani határt a Microsoft keresője a kulcsfontosságú amerikai keresőpiacon. Lőtávolban a Yahoo.
A Nielsen mérései szerint a Bing a legdinamikusabban növekvő keresőalkalmazás az Egyesült Államokban: augusztusban 1,1 milliárd egyéni kereséssel a megelőző hónaphoz képest 22,1 százalékkal többet használták a Microsoft szoftverét, és ezzel a program 10,7 százalékos részesedést hasított ki magának a piacon, tovább erősítve harmadik helyét.
A Google közel 7 milliárd keresést bonyolított le augusztusban, így 64,6 százalékos részesedéssel stabilan vezeti a mezőnyt, 2,6 százalékot még növekedett is. A második helyen bő 1 milliárd 700 ezres műveleti mennyiséggel a Yahoo-t találjuk, a cég az elmúlt hónapban 4,2 százalékot veszített részesedéséből, s most kereken 16 százakon áll.