Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom
A társaság szerdai közleménye szerint a lakossági szolgáltatások üzletágat a szervezeti változások hatálybalépéséig, 2010. július 1-jéig Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója irányítja.
A közlemény szerint a szervezetet azért alakítják át, hogy a társaság a gyorsan változó piaci és gazdasági környezetre még hatékonyabban tudjon reagálni.
A változások erősítik a marketing, az értékesítés és a technológiai területek közötti együttműködést, és lehetővé teszik, hogy a társaság hagyományos vezetékes és mobil szolgáltatóból egyetlen kommunikációs és információs szolgáltatóvá váljon.
Ennek érdekében a cég létrehozza a lakossági piacot érintő termékfejlesztés, kommunikáció, piackutatás és márkastratégia irányítására a marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót, amit Király István, a vállalati szolgáltatások üzletágának marketing igazgatója tölt majd be.
Létrehozzák az értékesítési vezérigazgató-helyettesi, illetve a jogi és társasági ügyekért felelős vezérigazgató-helyettesi pozíció: ez utóbbit Máthé Balázs tölti be, aki jelenleg a cég jogi igazgatója.
Az új vezérigazgató-helyettesek tagjai lesznek a Magyar Telekom ügyvezető bizottságának is.
További változás, hogy Pataki Róbert stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes irányítási területe kibővül a társaság nagykereskedelmi tevékenységének felügyeletével.
Az emberi erőforrás- és a műszaki terület, valamint a vállalati szolgáltatások üzletág irányítását a változások nem érintik.