200 millió dollárt kaszált 24 óra alatt a Halo Reach
Ez nemcsak a sorozatban eddigi rekordtartó Halo 3 rekordját (ez 170 millió dollár volt 2007-ben) döntötte meg, de 2010 összes szórakoztatóipari, első 24 órás bevételét is. Méghozzá sokszorosan: a két legnagyobb idei mozis siker, a Toy Story 3, és az Iron Man 2 a premierjeik utáni első héten is csak 160-170 millió dolláros jegybevételt hoztak össze.
Az eladott példányszámot nem árulta el a Microsoft, és a játék 60 dolláros árának tudatában is csak tippelni lehet rá (vannak ugyanis ennél jóval drágább, gyűjtői kiadások is belőle): nagyjából 3 millió körül lehet.
A játék megjelenésének tiszteletére Magyarországon is volt éjféli launchparty, bár mivel itthon az Xbox360 játékkonzol nem annyira elterjedt, a bulin nem volt olyan tömeg, mint a legutóbbi hasonlón, amit a Starcraft 2 premierjére szerveztek. Amerikában viszont több száz bolt nyitott éjfélkor, hogy a rajongók minél hamarabb hozzájuthassanak a játékhoz. A legnagyobb parti New Yorkban, a Times Square-en volt.
A játékot fejlesztő Bungie stúdió a maga részéről ezzel be is fejezi a Halo-szériát, ami eddig 2 milliárd dollárnyi forgalmat termelt - de a sorozatnak valószínűleg így is fognak új részei születni, a kiadó ugyanis a jogokat átadta egy másik stúdiónak.