Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA San José Mercury News információi szerint az Apple kap az alkalmon, nem várja meg, míg tucatjával jelennek meg az olcsó androidos táblagépek, és még a konkurencia előtt nekiáll újságelőfizetési rendszerrel bővíteni az App Store-t.
A hivatalosan meg nem erősített hírek szerint a rendszer az Apple szokásos tarifáját kérné el (30 százalék az előfizetés árából), és ezen felül 40 százalékot a digitális újságokba kerülő hirdetések bevételéből. A hirdetési biznisz fellendítésére a cég egy olyan rendszert vezetne be, ahol az előfizetők árengedményért cserébe beleegyezhetnének, hogy az Apple felhasználja a személyes adataikat célzott hirdetések eladásához.
Az App Store-ban már most is lehet újságok digitális verzióit vásárolni, illetve elő is fizetni rá, a Wall Street Journal iPades kiadása például heti négy dollárba kerül. A pletykák szerint nem azért lassú az újságok táblagépre költözése, mert technikailag nehéz lenne megoldani a digitális verziót, inkább a kiadók és az Apple közti egyezkedés megy lassan. Ezt gyorsítaná fel egy általános, átlátható rendszer bevezetése.
Az Apple szóvivője a szokásos módon annyit reagált a hírre, hogy nem kommentálnak pletykákat és spekulációkat.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM