![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Bár a Google böngészője, a Chrome csak két éve van a piacon, az erőteljes fejlesztésnek köszönhetően jóval több változáson ment keresztül, mint általában a szoftverek szoktak. A böngésző már a hatodik verziószámánál tart és hihetetlen gyorsasággal növeli részesedését a böngészők piacán. Egyértelműnek tűnik a tendencia, erősödik és új szintre lépett a böngészőháború.
![10 01.png](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/171/1717/17175/1717577_4daf10c875efb601de1cba17295103e3_wm.jpg)
Mielőtt a Chrome megjelent volna, a tech közösség a Firefoxra esküdött, sokan továbbra is a Mozilla böngészőjét szeretik, de nem mehetnek el szó nélkül a Chrome sikerei mellett. A Firefox megingott, még mindig a legnagyobb az Internet Explorer után, de már nem növekszik a piaci részesedése.
![10 02.png](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/171/1717/17175/1717579_34dc27373a75392caf463c73a6f3a1eb_wm.jpg)
A fenti grafikonon jól látni, hogy az Internet Explorer erősen veszít részesedéséből, a Firefox stagnál az előző évhez képest, a Chrome pedig majdnem megháromszorozta részesedését. Ez most a leggyorsabban növekvő böngésző a piacon, jelenleg a netezők 11,5 százaléka használja.
A piaci részesedés ugyan a legfontosabb, de legalább ilyen fontos, hogy egyre többen érdeklődnek a Chrome iránt. Ezen a téren még gyorsabb növekedést láthatunk, a Firefox nyomában van a Google böngészője. Igaz, a Google előnye óriási a Mozillával szemben, a világ legnépszerűbb szájtjain tudják hirdetni a Chrome-ot, például a YouTube-on vagy akár a Google főoldalán.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)