Bár a Google böngészője, a Chrome csak két éve van a piacon, az erőteljes fejlesztésnek köszönhetően jóval több változáson ment keresztül, mint általában a szoftverek szoktak. A böngésző már a hatodik verziószámánál tart és hihetetlen gyorsasággal növeli részesedését a böngészők piacán. Egyértelműnek tűnik a tendencia, erősödik és új szintre lépett a böngészőháború.
Mielőtt a Chrome megjelent volna, a tech közösség a Firefoxra esküdött, sokan továbbra is a Mozilla böngészőjét szeretik, de nem mehetnek el szó nélkül a Chrome sikerei mellett. A Firefox megingott, még mindig a legnagyobb az Internet Explorer után, de már nem növekszik a piaci részesedése.
A fenti grafikonon jól látni, hogy az Internet Explorer erősen veszít részesedéséből, a Firefox stagnál az előző évhez képest, a Chrome pedig majdnem megháromszorozta részesedését. Ez most a leggyorsabban növekvő böngésző a piacon, jelenleg a netezők 11,5 százaléka használja.
A piaci részesedés ugyan a legfontosabb, de legalább ilyen fontos, hogy egyre többen érdeklődnek a Chrome iránt. Ezen a téren még gyorsabb növekedést láthatunk, a Firefox nyomában van a Google böngészője. Igaz, a Google előnye óriási a Mozillával szemben, a világ legnépszerűbb szájtjain tudják hirdetni a Chrome-ot, például a YouTube-on vagy akár a Google főoldalán.