Bármennyire is hasznosak az áruházak, ahol szinten minden terméket megnézhetünk, nem mindenki szereti bevásárlókocsi tologatásával eltölteni a szabadidejét. Dél-Koreában a Tesco és a Home Plusaz áruházaival ment el oda, ahol az emberek úgyis kénytelenek egy kicsit várakozni – a metrómegállókba.
A E-Mart néven elindított áruházlánc virtuális, tehát nem pakolják tele az alagutat zöldséggel meg csipsszel. Az állomás falára ragasztottak fel hatalmas, hátulról megvilágított plakátokat, amelyeken jól láthatók a termékek. A metróra váró emberek nemcsak megnézhetik a kínálatot, hanem az okostelefonjukkal leolvashatják a vonalkódokat, és megrendelhetik az árut. A futár az otthonukba szállít mindent.
Eddig tízezren használták a szolgáltatást, és a cég online eladásai 130 százalékkal nőttek. Persze egy ilyen szolgáltatáshoz szükség van a felhasználók nyitottságára, és arra, hogy elegendő embernek legyen okostelefonja.