Folytatódik az év legfurább táblagépes sikersztorija: a HP bejelentette, hogy a hirtelen támadt kereslet kielégítésére újra beindítja a Touchpad táblagép gyártását, egyelőre csak egy plusz szállítmány erejéig, hogy a boltok igényeit kielégítsék.
A HP néhány héttel az iPad legyőzőjének, de minimum legnagyobb konkurensének szánt tablet megjelenése (és a szaksajtótól kapott egyöntetű negatív kritikák) után jelentett be óriási cégátszervezést. A táblagép-projektet leállították, a webOS operációs rendszer fejlesztését szintén. Hogy a legyártott, több százezres induló készlet ne maradjon a nyakán, a cég az eredeti 500 helyett 100 dolláros ajánlott fogyasztói áron szórta ki a gépeket a boltokba. Ilyen áron napok alatt elkapkodták a Touchpadet, sőt a boltok további elsöprő keresletet jeleztek rá.
Ugyan a becslések szerint 300 dollárnyi alkatrészt (plusz a fejlesztés, az összeszerelés, a logisztika költségei) tartalmaz a gép, így a százdolláros akció óriási anyagi bukás, a cég kívánsága mégis teljesült: a Touchpad lett az első számú téma a neten, és az iPad után a második legnagyobb példányszámban értékesített táblagép.
Az új szállítmány érkezését bejelentő sajtóközleményben kitérnek a kérdés elől, hogy az ár marad-e száz dollár, vagy megpróbálnak emelni rajta. Az viszont biztos, hogy limitálják az egy vásárló által megvehető gépek mennyiségét, hogy elkerüljék az olcsón, tömegesen felvásárolt gépek továbbértékesítését Ebayen, amivel a százdolláros akció napjaiban sokan próbálkoztak.