Nem lesz német McHolocaust burger
Újabb nagyszabású marketinges kampányt térítettek el az internet trolljai. A német McDonalds online hamburgertervező pályázatot indított, azzal az ígérettel, hogy a tíz legtöbb szavazatot kapó szendvicsét valóban bevezeti a német éttermeiben a szezonális menü részeként. Egy nap leforgása alatt több mint harmincezer pályamunka érkezett, amikor a 4chan fórum és a 9gag viccoldal közössége is megtalálta a versenyt.
A villámgyorsan mozgósított trollok szavazataival néhány óra alatt a McHolocaust nevű kreálmány került a verseny élére, amit az étteremlánc vezetése minden különösebb indoklás nélkül kitiltott (a pályázat kiírásában egyébként előrelátó módon szerepelt az a kitétel, hogy bármelyik pályázót indok nélkül ki lehez zárni).
A trollok nem adták fel, sőt, szerda reggelre szabályos párbaj alakult ki a 4chan-felhasználók és a 9gag-tábor között. A versenyt jelenleg a McMoot nevű burger vezeti (Moot a 4chan fórum alapítója), szorosan a nyomában a Mc9gag szendviccsel. A két burger szavazatai összesen a 80 ezerhez közelítenek, a következő legnépszerűbb pályázók a tízezret is alig érték el.
Ha kedve támad burgert tervezni, még megteheti itt, ha csak szavazna, figyelmébe ajánljuk a McIndex szendvicset, ami a klasszikus hamburgerekben szériafelszerelésként található zöldségeket az ősmagyar diéta jegyében sült kolbászra cseréli, az összhatást pedig sajtszeletekkel és csípős szósszal dobja fel.