A valósággal keverné a játékot a Microsoft
Az IT-cégek gyakran kísérleteznek olyan dolgokkal, amelyek új módon lépnek kapcsolatba a hardverrel, szoftverrel és a valódi világgal. A Microsoft egy nemrég beadott szabadalmi kérelme alapján most játéksisakot és speciális szemüveget fejleszt konzoljához, az Xboxhoz.
A szabadalom szerint a cég olyan kivetítőn dolgozhat, ami beleépíthető a sisakb és a szemüvegbe. A projektor a két szemre két különböző képet vetítene, így hoznának létre térhatású élményt. A projektorok részben átlátszóak lesznek, ezért úgy lehet majd játszani, hogy közben látszik a valódi környezet is. Így olyan játékokat lehet majd készíteni, amelyek keverik a valóságot a mesterséges világgal.
Az egyetlen, alapvető probléma ezzel a megjelenítéssel kapcsolatban az, hogy az emberi szem nem tud egy-két centinél közelebbi képre fokuszálni. Ezt úgy oldja meg a Microsoft szabadalma, hogy a gép elvileg körülbelül karnyújtásnyira, nagyjábólé félméteres távolságra vetíti majd ki a képet.