Amerikában már a boltokban is fizethetnek a neten
15 áruházláncba, köztük olyan meghatározóakba, mint az Abercombie&Fitch hipszterruházati áruházba, vagy az Office Depot-ba és a Home Depot-ba, illetve az organikusételpiac egyik nagyágyújához, a Jamba Juice-ba telepít terminálokat a legelterjedtebb online fizetési szolgáltató, a PayPal. Azaz az amerikai vásárlók már a boltokban is a neten fizethetnek.
A PayPal vezére, David Marcus szerint a bolti online fizetés megkönyíti a vásárlók életét, amely úgyis "egyre inkább függ a technológiától, főleg, ha vásárlásról vagy fizetésről van szó".
A Daily Disruption értesülései szerint a PayPal az áruházláncok mellett még automatagyártókkal is megállapodott, így hamarosan étel- és italautómatákból is vásárolhatnak netes fizetéssel.
A fizetés módjáról a PayPal eddig annyit árult el, hogy nem lesz hozzá szükség a mostanában terjedőben levő NFC-csippekre, elég lesz egy alkalmazást telepíteni a telefonra, amivel ténylegesen a neten keresztül lehet fizetni. Így sem a vásárlóknak, sem az eladóknak nem kell drága eszközökbe beruházniuk.