A Facebook világhódításának egyik pillére volt a Like gomb, ami pillanatok alatt terjedt el az egész interneten, és vitte be a közösségi oldalt hírportálokra, blogokra, szinte minden weboldalra. Szemfüles programozók a Facebook szerdán frissített fejlesztői csomagjában egy ehhez hasonlóan működő gombhoz tartozó kódot fedeztek fel, amivel az oldal elsősorban az online boltokkal próbál szorosabb kapcsolatot kialakítani.
Az egyelőre félkész, weboldalakon ugyan megjeleníthető, de a Facebook oldalán egyelőre letiltott funkciójú új gomb a Like (tetszik) után a Want (akar) feliratot viseli, és egyfajta kívánságlista összeállítására jó. A felhasználó a Facebook-fiókjába bejelentkezve kóborol egy online boltban, meglát valamit, ami tetszik neki, és megnyomja mellette a Want gombot, ezzel a profiloldalán és az üzenőfalán megjelenik az adott termék, amire vágyik, rögtön a vásárlást lehetővé tevő linkkel.
Maga a koncepció több szempontból is sikerre van ítélve, a Facebook például jutalékot kérhet a webes boltoktól a Want-linkeken keresztüli vásárlásokból, a boltoknak ingyen reklámot jelenthet a gomb nyomogatása (ami a lájkoláshoz hasonlóan valószínűleg wantolásként fog bekerülni a magyarba), és rengeteg adatot szolgáltathat a fogyasztói szokásokat felmérő statisztikákhoz. A felhasználók pedig például karácsony előtt ezzel jelezhetik finoman, hogy milyen ajándékokra vágynak. A Facebook nem kommentálta a spekulációt.