Csehországban a Google komoly vetélytársa a Seznam.cz webkereső, és a társaság a 2011-es üzleti évét nagyon jó eredménnyel zárta. A vállalat forgalma 2,681 milliárd cseh korona (30,38 milliárd forint) volt, míg a nyeresége várhatóan meghaladja az egymilliárd koronát (11,33 milliárd forint). A bevétel 30 százalékát az Sklik nevű online eszköz hozta, ami úgy működik, mint a Google Adwords. Az érdeklődők a Sklik segítségével választhatják ki azokat a kulcsszavakat, amelyek beírásakor megjelenik a hirdetésük a keresőben.
A Seznam alkalmazottainak száma 2011 végén már 867 fő volt, ami tízszázalékos növekedés az előző évhez képest. A vállalat most az emailszolgáltatására fókuszál, amelyben egy újítást készülnek bevezetni, amit több tízezer felhasználó tesztel. Ahhoz azonban, hogy mind a 7,5 millió postafiókban érvényesítsék a változásokat, három hónapra lesz szükség.
Nyáron a Seznam egy kis ajándékkal lepte meg a Csehországba látogató turistákat: lecserélte a Mapy.cz térképszolgáltatás szerverét, és elérhetővé tett egy útvonaltervezőt. A Mapy.cz abban nyújt többet, mint a Google Maps, hogy Csehország területén nemcsak az közúthálózaton lehet navigálni, hanem a kijelölt erdei túraútvonalakon is.