Együtt lobbiznak a Szílicum-völgy titánjai
Bejelentette hivatalos névsorát és programját az első kifejezetten internetre specializálódott lobbicsoport, az Internet Association. A tagok a tech-szcéna legnagyobbjai közül kerültek ki: Google, Facebook, Amazon, AOL, eBay, Expedia, IAC, LinkedIn, Monster Worldwide, Rackspace, salesforce.com, TripAdvisor, Yahoo és a Zynga.
A 14 tagú szervezetnek három fő célja van: az internet szabadságának védelme, az innováció és gazdasági növekedés támogatása, és az internethasználók képviselete. Az Internet decentralizált és nyitott modellje fellendíti a vállalkozásokat. A politikai döntéshozóknak meg kell érteniük, hogy az internet szabadsága erejének alapja, ami kell a gazdasági jóléthez – mondta el Michael Beckerman, az egyesület vezérigazgatója a Reutersnak.
A közlemény szerint az egyesület azon dolgozik majd, hogy megtanítsa a döntéshozókat arra, hogy az internetnek milyen hatása van a munkahelyteremtésre, a kereskedelemre és a globális gazdaságra. A szövetség azon is dolgozik majd, hogy megvédje az internetet olyan kényszerítő tervezetektől, mint a SOPA vagy a PIPA.