Szinkronhangja: Jack Bauer
További Tech cikkek
- Könnyen megeshet, hogy a Google kénytelen lesz eladni a Chrome-ot
- A Huawei hivatalosan is bejelentette, előrendelhető a Mate 70
- Lesöpörheti Elon Musk X-ét a Bluesky, már a Google is relevánsabbnak találja
- Ezek a leggyakrabban használt jelszavak – érdemes változtatni, ha ön is használja valamelyiket
- Azonnal cserélje le, ha ilyen routert használ!
A Game Developers Conference 2013-on bemutatták a Metal Gear Solid V: Phantom Paint. Bár a Playstation 3-ra megjelent Metal Gear Solid 4 lezárta a tetralógiát, a szerteágazó történetben maradtak olyan vakfoltok, amiket a játékosok ugyan ismerhetnek a történeti összefoglalóból, interaktív formában mégsem találkozhattak velük.
A Phantom Pain a fejlesztést végző Kojima Productions új grafikus motorját, a Fox Engine-t használja. Bár a látottak nem tűnnek annyira lenyűgözőnek, mint a szerdán bemutatott Battlefield 4, a felhasznált technológia mégis első osztályúnak tűnik. Különösen annak tükrében, hogy a trailer végén a PS3 és az Xbox 360 feliratok is láthatók, így valószínű, hogy ezekre a platformokra is meg fog jelenni a játék. Vagy játékok?
Ez az, amit egyelőre nem tudunk biztosan. A Kojima Productions előszeretettel tartja homályban a játékosokat és a szaksajtót a játékai megjelenése előtt - a 2001-ben megjelent Metal Gear Solid 2-ről mutogatott trailerekkel gyakorlatilag az egész világot átverték, és csak a megjelenés után derült ki, hogy nem az első részből megismert Snake lesz a játék főszereplője.
A Phantom Pain legalább ilyen rejtélyes projekt. A játék trailerét először a 2012-es Spike Video Game Awardon mutatták be, de akkor még senki sem tudta biztosan, hogy ez lesz-e az új epizód – a játék fejlesztőjeként egy addig ismeretlen svéd csapatot, a Moby Dick Studiót jelölték meg. A hivatalos közlemény szerint a játék fejlesztését Joakim Morgen végezte – az ő keresztneve azonban nem más, mint a Kojima Productions vezető játéktervezője, Kodzsima Hideó anagrammája.
Csütörtökön kiderült, hogy az előzetes spekulációknak megfelelően valóban a Metal Gear Solid ötödik részéről van szó. A Kojima Productions már korábban is bemutatott egy videót, de akkor még Metal Gear Solid: Ground Zeroes néven hivatkozott a játékra, amiben olyan jelenetek szerepeltek, amik erősen emlékeztetnek a Phantom Painre. A bemutatón Kodzsima Hideó azt nyilatkozta, hogy a két játék egy és ugyanaz, de a Konami azt állítja, hogy a Kojima Productions továbbra is két játékon dolgozik, és a Ground Zeroes, illetve a Phantom Pain külön projektek.
Egyelőre csak annyi tűnik biztosnak, hogy a Phantom Pain főszereplője, Big Boss új szinkronhangot kap. A főhősnek az 1998-as Metal Gear Solid óta David Hayter adta a hangját, de a Phantom Painben Haytert valószínűleg a népszerű tévésorozat, a 24 főszereplője, Kiefer Sutherland váltja.