A koreai Psy-ból az internet csinált nemzetközi szupersztárt, és a trend folytatódni látszik a Gangnam syle folytatásaként beharangozott új szám, a Gentleman esetében is. A klip premierje szombaton volt a YouTube-on, és annak ellenére, hogy maga a zenei sáv már előtte egy-két nappal kiszivárgott, a videó hatalmas sikert aratott, megdöntve a YouTube első napi látogatottsági rekordját. Ezt eddig Justin Bieber tartotta, akinek a Boyfriend című számához készült videót tavaly májusban az első 24 órában 8 milliószor nézték meg. A Gentleman számai a porba tiporták a tinisztár rekordját, Psy klipjénél a számláló az első nap végén 22 milliónál állt.
A netezők lelkesedése azóta sem múlik, maga a művész úr jelentette be a Twitterén, hogy 40 órával a premier után elérte a klip az 51 millió megtekintést, vagyis a második nap még erősebb volt az elsőnél. Jelenleg 68 milliónál jár a lejátszások számlálója, kicsit több mint kélt nappal az indulás után. A klip egyébként megosztja a közönséget, 818 ezer lájk mellett 144 ezer negatív kritikát kapott a videómegosztón. A másfél milliárd lejátszással abszolút YouTube-rekordernek számító Gangnam style-nak 7,4 millió pozitív, és 730 ezer negatív visszajelzése van, vagyis ott tíz az egyhez volt az arány a klipet kedvelők és a nem kedvelők között, míg az új slágernél csak hat az egyhez a rajongók fölénye. Érdekesség, hogy Psy hivatalos csatornája a legnépszerűbb YouTube-os csatornák listáján csak a 29. helyen áll, 3,6 millió feliratkozóval.
A Gentleman a klip premierjével együtt az iTunes kínálatában is megjelent, és két nap alatt kilenc országban (Franciaország, Kanada, Új-Zéland, Dánia, Svédország, Finnország, Hollandia, Japán, Belgium) ugrott az eladási toplista élére. A legnagyobb forgalmú, amerikai bestsellerlistán azonban lassan kezdett, csak a 21. helyen áll hétfőn. A magyar toplistán az ötödik helyen indított.