Indul a Playstation 4 reklámkampánya
A magyar játékosok körében nem lehet komolyan feltenni a kérdést, hogy vajon melyik új konzolt veszik meg maguknak karácsonyra, mert a Microsoft Xbox One idén még nem lesz hivatalosan kapható hazánkban. Ellenben a Sony Playstation 4-ről már azt is tudjuk, hogy játék nélkül 128 ezer forintba fog kerülni, és december 13-án, egy hónappal az amerikai indulás után kerül a magyar üzletekbe.
A Sony már be is mutatta az első tévéreklámot az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb tévéműsora, a Monday Night Football szünetében. Nem biztos, hogy a célcsoport fejből el tudná énekelni Lou Reed számát, de a bemutatott kardozós, autós és scifi lövöldözős játék pontosan betalál. Az első játék valószínűleg az Elder Scrolls sorozatra utal, az autós játék a PS4-re megjelenő DriveClub, míg a háborús játék a Killzone Shadow Fall lesz.
A reklám láthatóan a hardcore játékosokat tekinti célközönségnek, ezzel belesimul a Sony eddigi marketinges stratégiájába, ami arról szólt, hogy ők a vérbeli játékrajongók igényeit szolgálják ki. Ellentétben a Microsofttal, ami az új Xboxszal tulajdonképpen egy interaktív tévét ad ki, aminél a játékok már másodlagosak.