Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Google egy teljesen új területre is bevezetné a freemium modellt: a taxizásba. Az utasok útját (vagy annak egy részét) a hirdetők fizetnék, abban a reményben, hogy vesz tőlük valamit. A Techcrunch fedezte fel a keresőcég legújabb szabadalmát, amiben a cég részletezi a működési modellt.
Okostelefonokon és különböző, előretelepített hirdetési oszlopokon különböző ajánlatokat mutatnának. A telefon alapján helyhez kapcsolódóan is, így az utas és a hirdető cég is jól járhat. A szabadalom leírásában egy étterem szerepel példaként: ha az utas beül az ingyenes taxiba, és a helyre hajt, ötvenszázalékos árengedményt kap az ételek árából.
A kioszkoknál valószínűleg bejelentkezéssel kell majd azonosítaniuk magukat a felhasználóknak. Sőt, információt adhatnak minden másról is, például, hogy ki van még velük, így pontosabban találatokkal böngészhetik a leendő katalógust.
Azt még nem tudni, hogy ez egy mostanában elkészülő fejlesztés, vagy inkább az önvezető autók korába illeszkedő utópisztikus álom, de az valószínű, hogy a helyek és igények pontos ismeretében olcsóbb lehet az utazás. Akár annyira, hogy a különböző szolgáltatásoknak is megérje kifizetni a fuvart.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM