Facebook lesz a Twitterből
A spártai egyszerűségéről ismert (és részben emiatt népszerű) Twitter a jelek szerint a Facebook és a Google+ babérjaira tör. A változtatásokat először a Mashable munkatársa, Matt Petronzio vette észre: a profilkép és a bemutatkozás a bal oldalsávba került, az egyes posztok pedig a Facebook idővonalához hasonló módon, különböző méretű dobozokban, szépen elrendezve jelentek meg.
A Twitternél nem meglepő, hogy az újdonságokat a változtatás mértékétől függetlenül mindenféle különösebb csinnadratta nélkül kezdik el bevezetni. A újításokat általában felhasználók egy kisebb, véletlenszerűen kiválasztott csoportjánál teszik elérhetővé először, aztán ha a kísérlet sikeres, az éles változat végiggörög az összes felhasználón. A Twitter hivatalosan nem kommentálta a változásokat.
Az új típusú profiloldalról indulva már mindenki másé is így nézett ki, vagyis a szerencsések a mi oldalunkat sem a régi, faék egyszerűségben látják. A változások között van néhány érdekes, például megnőtt a profilkép ajánlott mérete: 1252×626 pixelről 1500×500-ra változott, vagyis ha valaki nem akar megnyúlt képpel virítani majd az új elrendezésben, már készítheti is az átméretezett képet.