A Google a világ legnagyobb trollja
A marketingben gyakran használják az early adopter (szó szerinti fordításban: korai elfogadók) kifejezést, ami azokra utal, akik egy-egy terméket közvetlenül a bevezetés után vesznek meg. Rájuk általában jellemző, hogy nem árérzékenyek, de nyitottak az újdonságra.
A Google most demonstrálta, hogy miért hülyék az early adopterek.
A cég hétfőn jelentette be, hogy árusítani kezdik az Egyesült Királyságban a Google Glasst, amit ezer fontért lehet megvenni. Maga a Google is hangsúlyozta, hogy a boltokba került modell egy prototípus, a végleges változaton még sokat fognak finomítani. 24 órán belül kiderült, hogy pontosan mennyit, ugyanis hétfő este már a a Glass javított kiadását mutatták be.
De a brit vásárlók nem ebből kapnak, hanem a régiből – picit több, mint 385 ezer forintért.
Az új modell extrái: hosszabb üzemidő és több memória. Utóbbi méretét 2 gigabájtra növelték, az új akkumulátor 15 százalékkal hosszabbítja meg az üzemidőt. A memóriabővítésről Steve Lee, a Glass termékmenedzsere elmondta, hogy így több Glassware-t, azaz Google Glass-alkalmazást tudnak párhuzamosan futtatni, és ezek gyorsabban is fognak elindulni. Emiatt az eszköz gyorsabbnak és megbízhatónak fog tűnni. Az új akkumulátor még márciusban elkészült, így nem kizárt, hogy az Egyesült Királyságban piacra dobott okosszemüvegekbe már ez került.
A Glass publikus bétatesztjét azért indította a Google, hogy a visszajelzésekre alapozva javíthasson a felhasználói élményen, így nem meglepő, hogy tovább finomítottak rajta. Viszont pont ez az eset utal arra, hogy a Glassből egyhamar nem lesz végleges termék.