Magyarországra is jön az ingyenes paypales visszaküldés
További Tech cikkek
- Olyat hibát produkál a Windows, hogy garantáltan mindenki kiugrik a székéből
- Könnyen megeshet, hogy a Google kénytelen lesz eladni a Chrome-ot
- A Huawei hivatalosan is bejelentette, előrendelhető a Mate 70
- Lesöpörheti Elon Musk X-ét a Bluesky, már a Google is relevánsabbnak találja
- Ezek a leggyakrabban használt jelszavak – érdemes változtatni, ha ön is használja valamelyiket
A PayPal bejelentette, hogy Magyarországon is elindítja ingyenes visszaküldési szolgáltatását, reagálva az e-kereskedelem legújabb trendjeire. A felhasználók most a visszaküldés okától függetlenül PayPal-számlájukra visszakapják a szállítás költségét is – ha PayPal segítségével fizettek a termékért.Egyelőre még tesztidőszakról van szó, ami 2014 december 31-ig tart, 3 visszaküldés esetén maximum visszaküldésenként 9300 forintig. A részletek itt olvashatóak.
A PayPal nemrég a nyugati EU-országokban is vezette be a szolgáltatást, most Közép- és Kelet-Európa van soron. A vállalat szerint szolgáltatás létjogosultságát jelzik annak a kutatásnak az eredményei is, amelyet a Gemius kutatócég végzett: a magyarországi online vásárlók döntését is nagy mértékben befolyásolja az ingyenes visszaküldés lehetősége.
Egyszerű
A „ PayPal Refunded Returns” szolgáltatással a kereskedők még jobb vásárlási élményt adjanak a vásárlóiknak. A szolgáltatás vásárlásonként 9300 forint összegig fedezi a költségeket a PayPallel fizető vásárlók számára. A visszatérítés igényléséhez mindössze a postaköltség számlájára, az alábbi három lépésre van szükség:
- letölteni és kitölteni a kapcsolódó űrlapot;
- hozzáadni a vásárlás és a postaköltség számláját;
- e-mailben elküldeni ezeket a PayPal számára.
Az új funkcionalitásnak köszönhetően az összeg visszatérítésként jelenik majd meg a PayPal-számlán 10 napon belül.
A magyar e-vásárló 2014-ben
A Gemius felmérése szerint a közép- és kelet-európai régióra jellemző, hogy a fogyasztók egyre többet vásárolnak online, és egyre körültekintőbbek. A magyarok 26 százaléka háromhavonta egy-két alkalommal vásárol az interneten, 22 százalékuk viszont havonta átlagosan több alkalommal is rendel. Fontos megjegyezni, hogy a fogyasztók szerint az internetes vásárlás már nem rejtély, és felfedezték előnyeit. Ezért nem is meglepő, hogy a magyarok igényei is igazodnak az e-kereskedelem globális trendjeihez.
Mivel a szállítási költségek fontos kritériumot képeznek az online vásárlás során (a magyarok 34 százaléka csak akkor vásárol, ha ingyenes a kiszállítás), nem meglepő, hogy a válaszadók 71 százaléka mondta, hogy többet vásárolna online, ha ingyenesen küldhetné vissza a nem megfelelő árut. Sőt, a magyarok 70 százaléka ellenőrzi, hogy van-e lehetőség ingyenes visszaküldésre, a vásárlási döntéseknek pedig 15 százaléka született meg azért, mert a kereskedő ingyenes visszaküldési lehetőséget biztosított. A válaszadók 57 százaléka szerint jó, ha van lehetőség az ingyenes visszaküldésre