Vadonatúj játékot mutatott be a Blizzard a pénteken megrendezett Blizzconon, a stúdió saját konferenciáján. Az Overwatch egy saját szemszögű, csapatalapú akciójáték lesz, ami kevésbé hasonlít a Quake-re vagy a Halóra, mint a Team Fortressre, a Valve akciójátékára.
Az Overwatch 17 év óta az első vadonatúj cím a Blizzardtól. Bár a World of Warcraft nagy siker volt, és a játékhoz készülő kiegészítők mellett elkészítették a korábbi sikerjátékok, a Starcraft és a Diablo folytatásait, új címekkel már régóta nem foglalkoztak. Az utóbbi években rebesgették, ugyan, hogy gőzerővel dolgoznak a Titan című MMORPG-n – a World of Warcraft után ez lett volna a következő nagy dobás a műfajban –, de ennek a fejlesztését sok év után lelőtték.
Az Overwatch viszont FPS lesz, méghozzá a taktikus fajtából: a küzdő feleknek a kasztjuknak megfelelő szuperképességeik vannak, és ezt tudják hasznosítani a harcban. Teleport, speciális kütyük, orvtámadás, varázslatok, pajzsok, csapdák és trükkök – élőben valahogy így kell elképzelni.
A Blizzard egyelőre csak annyit árult el, hogy 2015-ben szeretnének publikus bétatesztet indítani, de a megjelenési dátumról szó sem esett. Figyelembe véve, hogy már többször is éveket csúsztak a játékaik, még a tervezett bétateszt idejét sem érdemes kőbe vésni. A Blizzconon a játék már kipróbálható, úgyhogy akár 600-an is gyepálhatják egymást multiplayerben – az ő beszámolóik majd később érkeznek.