További Tech cikkek
- Olyat hibát produkál a Windows, hogy garantáltan mindenki kiugrik a székéből
- Könnyen megeshet, hogy a Google kénytelen lesz eladni a Chrome-ot
- A Huawei hivatalosan is bejelentette, előrendelhető a Mate 70
- Lesöpörheti Elon Musk X-ét a Bluesky, már a Google is relevánsabbnak találja
- Ezek a leggyakrabban használt jelszavak – érdemes változtatni, ha ön is használja valamelyiket
Elkészült a YouTube idei legnézettebb videóinak listája. A Magyarország kedvenceit bemutató toplistákat másodszor adta ki a YouTube, a nemzetközi toplistát pedig már hatodszor.
Az Éjjel-Nappal Budapest Lalijának Lali Pop című száma, Bogyó és Babóca 13 részes mesegyűjteménye, a KerekMese szintén gyerekeknek szóló Doki dal a, valamint a Kívánságkosár című TV-műsor élő adásban eltűnni igyekvő technikusa is felkerült a magyar listára.
Magyarország kedvenc zenei videóinak toplistájába a nemzetközi sztárok közé magyar előadóként Majka és Curtis mellett sikerült bekerülnie Horváth Tamás és Raul Vége című dalának is.
A világot eközben olyan YouTube videók tartották lázban, mint az óriás mutáns pókkutya, ami halálra ijeszti az arra járókat, Katy Perry Dark Horse című száma, valamint egy olyan kísérlet, amelyben vadidegen emberek először csókolóznak egymással. A legnépszerűbb videók mellett a 2014-es toplistákból az is kiderül, kik voltak idén a magyarok kedvenc YouTube-sztárjai, kik azok, akiknek a YouTube-csatornájára 2014-ben a legtöbben iratkoztak fel az országból.
A 2014-es YouTube toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak azok az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek, és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit.
Magyarország idei kedvenc YouTube sztárjainak rangsora az alapján állt össze, hogy melyik YouTube csatornára hányan iratkoztak fel az idén az országból. A csatornák közül tízből 8 magyar nyelven készít videókat, ők már összesen több mint 1 milliós feliratkozó számmal és több mint 150 milliós nézettséggel büszkélkedhetnek.
Magyarország kedvenc youtube-osai 2014-ben
(Idén az ő csatornáikra iratkoztak fel a legtöbben Magyarországról)
1. | Videómánia | (magyar nyelvű csatorna) |
2. | Hollywood Hírügynökség | (magyar nyelvű csatorna) |
3. | TheVR | (magyar nyelvű csatorna) |
4. | Spinnin' Records | |
5. | James ツ | (magyar nyelvű csatorna) |
6. | GoodLike | (magyar nyelvű csatorna) |
7. | Dancsó Péter | (magyar nyelvű csatorna) |
8. | luckeY | (magyar nyelvű csatorna) |
9. | JustVidman | (magyar nyelvű csatorna) |
10. | PewDiePie |
Magyarország legnézettebb Youtube videói
Magyarország leghallgatottabb zenéi
A világ kedvencei
A Youtube összegyűjtötte a magyarországi lista mellett a világ toplistáját is. Az első tíz zenei videó összesen több mint 4 milliárdos nézettséget ért el, a csatornáknak pedig együttesen 55 milliónál is több feliratkozója van. A világ kedvenc zenei videói között tízből nyolc helyen női előadók videói szerepelnek.
A világ kedvenc videóját a tavalyi évhez hasonlóan idén ismét egy európai csatorna készítette: 2014-ben a lengyel pókkutya lett az első, míg 2013-ban a YouTube-on berobbant norvég csapat, az Ylvis ‘What does the fox say' című száma nyert. A pókkutya ijesztgetős videója jóval több lett egy egyszerű átverésnél. Több mint 113 milliós nézettsége mellett megmozgatta az emberek fantáziáját: a pókkutya lett a legtöbbet keresett Halloween-jelmez is.
A második helyet az idei foci világbajnokságra készített négyperces Nike-reklámfilm szerezte meg. A toplistában két reklámfilm is szerepel, és ez jól mutatja, hogy a reklámozók is alkalmazkodnak az új felületekhez: rájöttek hogy hagyományos reklámszpotok helyett érdekes, szórakoztató reklám videókat érdemes készíteni, olyanokat, amiket a YouTube-ozók egyébként is szívesen néznek.
A harmadik legnépszerűbb videó egy kísérlet, ebben vadidegen embereket mutatnak be, akik először csókolóznak egymással. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek a YouTube-on, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot 100-as listájára.