A legújabb, negyedéves eredményeket közlő értesítésben a Facebook közzétett pár érdekes adatot a felhasználói szokásokról is.
A legérdekesebb adat mind közül, hogy abból az 1,39 milliárd emberből, aki használja az oldalt, mintegy félmilliárd kizárólag mobilkészülékkel jelentkezik be. Ez 26 százalékos emelkedést jelent tavalyhoz képest, és egyben azt is jelenti, hogy
Az adatokba a weboldal mobilra optimalizált változatát és a Facebook-alkalmazást használók is beletartoznak, viszont az Instagram, a WhatsApp és más, facebookos bejelentkezést használó appok nem.
Ha azt nézzük, hogy összesen hányan lépnek be mobilkészülékről, kiderül, hogy 1,19 milliárd felhasználó, vagyis tulajdonképpen mindenki, mobilról is használja a Facebookot, és alig akadnak olyanok, akik kizárólag asztali gépről nézik meg, mi történt az ismerőseikkel.
További érdekes adatok 2014-ből:
- Decemberben átlagosan 890 millióan használták naponta a szolgáltatást
- Az árbevétel 12,47 milliárd dollár, ez 58 százalékos emelkedés 2013-hoz képest
- A nettó eredmény 2,94 milliárd dollár, ez nagyjából duplája a tavalyi 1,5 milliárdnak
- A decemberben zárt három hónap 3,85 milliárd dolláros forgalmának 68 százalékát mobilos hirdetések adták