Nagyobb figyelmet ad a barátoknak a Facebook

2015.04.22. 12:28

Megint csavart egyet a hírfolyamot összeállító algoritmusán. A hangolás célja a cég szerint, hogy előnyben részesítse a közeli barátok állapotfrissítéseit a céges posztok és más oldalak bejegyzéseivel szemben.

További kisebb változásokat is hoz a frissítés. Lazítanak például azon a korlátozáson, amely megakadályozta, hogy egyetlen ismerőstől túl sok poszt jelenjen meg. Kevesebbszer jelenik meg viszont, ha valaki lájkolt vagy kommentelt valamit, hogy ezzel is több hely maradjon a tartalmasabb bejegyzéseknek.

A mostani változások tovább viszik a közösségi oldalt azon az úton, amelyen az utóbbi időszak frissítései indították el. Vagyis egyre inkább kiszorulnak a látható tartalmak közül a Facebookot ingyen hirdetési felületként használó oldalak bejegyzései, így egyre nagyobb harc folyik az egyre nehezebben elnyerhető felhasználói figyelemért. Ez jó annak, aki inkább a barátaival foglalkozna a Facebookon, és rossz azoknak a cégeknek, amelyek erre az eszközre építették fel a marketingstratégiájukat. És persze jó a Facebooknak, mert amelyik cég mégis szélesebb felhasználói bázist szeretne elérni, a fizetett hirdetésekkel teheti ezt meg.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM