![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Nem működott a Vodafone netes ügyfélszolgálata
Több olvasónk jelezte, hogy nem elérhető a Vodafone internetes ügyfélszolgálata. A jelenséghez nem is kell bejelentkezni, úgy tűnik, a teljes elektronikus ügyfélinek szánt rendszer leállt: a főoldalról az eSzámlára kattintva már a karbantartas.vodafone.hu oldalra érkezünk.
![voda](https://kep.cdn.index.hu/1/0/836/8365/83659/8365997_af5699cfc00c80f4abe199599f4db4cd_wm.jpg)
Olvasóink jelzései alapján nem lehet befizetni a számlákat, és az internetes adatkeret túllépése után sem tudnak plusz gigabájtokat venni. A Vodafone pontosan azt írja az oldalon, hogy
Karbantartás miatt a Netinfó, az E-számla, a Mobil Vodafone applikáció és az online ügyfélszolgálat átmenetileg nem elérhető.
Ugyan előre nem értesítették az ügyfeleket, és nem is éjszaka van, ami a karbantartások szokásos időpontja, a Vodafone hivatalos nyilatkozatában azt állítja, hogy tervezett karbantartásról van szó, arról pedig, hogy mikor ér véget, majd később tájékoztatnak.
A Vodafone sajtóosztálya azóta közölte, hogy az elmúlt napokban karbantartási munkálatok miatt volt elérhetetlen az online ügyfélszolgálat, a Netinfó, az E-számla és a Mobil Vodafone alkalmazás. Kora délután óta ismét működik minden. A Vodafone május 13-ig automatikusan meghosszabbítja azon előfizetőik számlafizetési határidejét akiknek a befizetési időpont eredetileg május 4. vagy május 8. volt, és elnézést kér a kellemetlenségekért.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)