A közösségi hálózatokon rendszeren felbukkannak olyan bejegyzések, hogy ha lájkolunk, követünk vagy megosztunk valamit, akkor nyerhetünk. Hunter Scott nemcsak erre figyelt fel, hanem arra is, hogy a Twitteren ezek a bejegyzések könnyen felismerhetők, és egyszerűen automatizálható a nyereményjátékban való részvétel.
Egy rövid programmal bejelentkezett a Twitter-fiókjába, rákeresett a nyereményt ígérő twitekre, és a követelményeknek megfelelően újraközölte azokat. Pár dologra azért oda kellett figyelni.
- néhány esetben elvárják, hogy az érdeklődő kövesse is a nyereményjátékot meghirdető fiókot
- a Twitter letiltja a gyanús fiókokat, akik mindenkit bekövetnek, ezért tartani kell egy egészséges követő/követett arányt
Hunter Scott kilenc hónapon át pörgette a nyereményjátékokat a programjával, és összesen 165 ezerbe nevezett be. Ebből körülbelül ezret meg is nyert.
A nyeremények közt volt egy rakás grafika, ami általában valamilyen személyre szabott logó. Nagyon sok koncertjegy esett le, ezek többségére azonban Scott nem tudott elmenni. A New York Fashion Weekre sem, pedig limuzinnal vitték volna a helyszínre, adtak 500 dollár költőpénzt, az egész csomag nagyjából 4000 dollárt ért.
Az is kiderült a kísérlettel, hogy sokan viccelődnek a nyereményjátékok által használt formulával, és olyan marhaságokat ajánlanak fel, mint a mosogatógépen összement műanyag műanyag fedelek. Amiket egyébként Scott szintén megnyert, de hiába várta, hogy megérkezzenek.
A teljes sztori Scott weboldalán látható, és készített egy összeállítást a nyereményekről is.