Vége a Vine-nak

2016.10.27. 19:20

Pár hónapon belül leáll a Vine videómegosztó, jelentette be az app gazdája, a Twitter. A Vine fénykorában 100 millió felhasználóval büszkélkedett, a pár másodperces, ismétlődő videók divatjának elindítója volt. (Magyarországon sosem lett túl népszerű, nálunk az egészen hasonló Coub terjedt el). Az utóbbi pár évben azonban a Vine népszerűsége megkopott, nem kis részben a házon belüli konkurencia miatt, amikor a Twitter az alap alkalmazásába is beépítette a videós funkciót, illetve amikor felvásárolta az élő közvetítésekre használható Periscipe appot.

A Twitter a költséghatékonyságra hivatkozik a Vine bezárása kapcsán: a cég hónapok óta eladósorban van, de sorra lépnek vissza a vevőjelöltek, miközben a cég szénája egyre rosszabbul áll, leépítésekre és megszorításokra kényszerül. Az éppen ma bemutatott friss pénzügyi jelentés szerint sikeresek ezek a lépések: a cég az elemzői várakozások fölött teljesített, és az aktív felhasználói számát is növelni tudta; ők most 317 millióan vannak.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM