A botrányok ellenére is iszonyú népszerű a Facebook
Az adatkezelési módszerei és a Cambridge Analytica-botrány miatt kemény pofonokat kapott mostanában a Facebook, de a számok azt mutatják, hogy ez elég kevés embert érdekelt igazán. 2018 első negyedévében is nőtt az aktív felhasználók száma, és a vállalat jobban teljesített, mint ahogyan azt a Wall Street elemzői várták.
A napi aktív felhasználók száma 48 millióval, 3,42 százalékkal nőtt az előző negyedévhez képest
Tavaly év végén ugyan volt egy kis visszaesés a látogatószámban az Egyesült Államok és Kanada piacán, ám ezt sikerült visszatornászni a korábbi 185 millió fős szintre.
A Facebooknak 2018 első három hónapjában a 11,96 milliárd dolláros forgalmon 4,988 milliárd dollár nyeresége volt. A forgalom az előző évhez képest 49 százalékkal nőtt, és a legtöbb pénzt (10,7 milliárdot) a mobilokon megjelenített hirdetések után kapták.
A második negyedévben arra számít a Facebook, hogy Európában a GDPR miatt csökkenhet a felhasználók száma, ám ennek kis hatása lesz a bevételekre.