Az Apple beismerte, hogy gondok vannak az iOS legutóbbi verzióival
Az iPhone-okon futó operációs rendszer legutóbbi változatai, az iOS 11.3 és későbbi kiadások az okai annak, hogy egyes iPhone 7 és 7 Plus modelleken nem megfelelően működik a mikrofon – írja a MacRumors egy kiszivárgott belső dokumentum alapján, amelyet az Apple a szolgáltatópartnereinek küldött.
Az Apple szerint egyes iPhone-tulajdonosok azt tapasztalhatják, hogy a telefon- és FaceTime-hívások alatt a mikrofon ikonja szürke, és előfordulhat, hogy az érintettek hangját a vonal másik oldalán nem hallani – ami viszonylag kellemetlen probléma egy telefon esetén.
Bár úgy tűnik, nem széles körű problémáról van szó, a MacRumors felidézi, hogy internet szerte fellelhetők beszámolók a fent említett problémáról. A cég nyilvánosan még nem ismerte el a mikrofonhibát, így értelemszerűen azt sem, hogy azt szoftverfrissítés idézhette elő.
A dokumentumban a cég azt javasolja a partnereknek, kérjék meg a felhasználókat, hogy csatlakoztassanak le és kapcsoljanak ki minden bluetooth headsetet és más kapcsolódó audioeszközöket, hátha ez megoldja a problémát. Ha nem, akkor szervizelésre lehet szükség. Azoknál a készülékeknél, amelyeknek már lejárt a garanciájuk, erre a problémára hivatkozva lehet kivételes garanciális javítást kérni.