Látványos dolgokat keresnek a tinik, nem a nagyit a Facebookon
Közzétette legfrissebb kutatását a Pew kutatóintézet az amerikai tinédzserek technológiával kapcsolatos szokásairól, és ebből kiderült, hogy a Facebook náluk egyre kevésbé menő, és inkább a vizuálisan stimuláló dolgokat kedvelik, mint amilyen a Snapchat, a Youtube és az Instagram.
Felük azt mondja, hogy szinte folyamatosan online van
Utoljára 2015-ben végzett el hasonló felmérést a Pew, és elég sok minden megváltozott azóta, hiszen ma már szinte mindenkinek ott van a kezében egy mobil. A válaszadók 95 százalékának van okostelefonja, és inkább az alacsony jövedelműekre jellemző a laptop és az asztali gép.
A Youtube app a legnépszerűbb, a tinik 85 százaléka használja, míg az Instagramot 72 százalék, a Snapchatet 69 százalék.
A Facebook 51 százalékon áll
Ez bődületesen kevés, főleg ha azt nézzük, hogy 2015-ben még 71 százalék használta. Még izgalmasabb a jövedelem szerinti bontás, a gazdagabbaknál csak 36 százalék facebookozik, míg az alacsonyabb jövedelműeknél 70 százalék. Ez nagyon rossz hír a Facebook szempontjából, mert senki sem szeret jövedelem alapján megbélyegződni.