Nyolcszáztíz forint pénzkidobás és öt perc teljesen fölösleges séta 30 fokos hőségben - ennyivel károsított meg a BKV két nap alatt, mégpedig azzal az alattomos húzással, hogy Budapest egyik kiemelt tömegközlekedési csomópontjánál nem lehet bankkártyával bérletet venni. Az XI. kerületi Etele téren, amelynek a közelében csupán egy forgalmas Volánbusz-pályaudvar és vasútállomás, valamint sok-sok ezer embernek otthont adó lakótelepek vannak.
Múlt hónapban a BKV jegyárusítója elárulta, hogy a Volánbusz-pályaudvar oldalában van ATM, ott felvehetek pénzt. Akkor működött, május 26-án azonban - technikai okokból - egy huncut fillért sem tudtam felvenni. Szerencsémre volt nálam egy ezres, ebből három jegyre futotta, de sajnos legalább öt kellett volna aznapra. Maradjunk annyiban, hogy amiről nem tudnak az ellenőrök, az meg sem történt. Én viszont így is 810 forintot költöttem el fölöslegesen, hiszen bérletet akartam venni, nem ilyen haszontalan papírfecniket.
Május 27-én lemértem, hogy gyalogos tempóval öt perc alatt teljesíthető a jegypénztár és az ATM közötti táv oda-vissza, beleértve a pénzfelvételt is. Magyarán a BKV technológiai elmaradottsága miatt öt perccel hosszabb ideig tartott az utazás. Így akarnak mobiljegyet bevezetni? Először talán a XX. században elterjedt szolgáltatásokat kellene felfedezni, amelyek már bizonyítottan beváltak.
Múlt hónapban a BKV jegyárusítója elárulta, hogy a Volánbusz-pályaudvar oldalában van ATM, ott felvehetek pénzt. Akkor működött, május 26-án azonban - technikai okokból - egy huncut fillért sem tudtam felvenni. Szerencsémre volt nálam egy ezres, ebből három jegyre futotta, de sajnos legalább öt kellett volna aznapra. Maradjunk annyiban, hogy amiről nem tudnak az ellenőrök, az meg sem történt. Én viszont így is 810 forintot költöttem el fölöslegesen, hiszen bérletet akartam venni, nem ilyen haszontalan papírfecniket.
Május 27-én lemértem, hogy gyalogos tempóval öt perc alatt teljesíthető a jegypénztár és az ATM közötti táv oda-vissza, beleértve a pénzfelvételt is. Magyarán a BKV technológiai elmaradottsága miatt öt perccel hosszabb ideig tartott az utazás. Így akarnak mobiljegyet bevezetni? Először talán a XX. században elterjedt szolgáltatásokat kellene felfedezni, amelyek már bizonyítottan beváltak.