Reklámozzon az űrben!

2007.04.13. 13:03
Ken Calvert, az amerikai kongresszus tagja, a 23. Nemzetközi Űrkutatási Kongresszuson arra tett javaslatot, hogy hirdessenek a NASA berendezésein. A politikus szerint "az űrreklámmal a NASA nagy népszerűségre tenne szert a hétköznapi emberek körében". Mint azt weboldalán írja, "ma is van arra példa, hogy a gyártó logója megjelenik egy rakéta felületén. Ez jó kezdet lehet." Azt azonban hozzátette, semmiképp sem szeretné, ha matricák díszelegnének a Marsjárón, vagy neonfények villognának a Nemzetközi Űrállomás oldalán. A hosszabb távú, szponzorációs együttműködéstől Ken Calvert közel 100 millió dolláros bevételt remél, amit a NASA kutatási programjaira lehetne fordítani.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM