![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Miután pár hete a Google elhalászta a Microsoft orra elől a DoubleClicket, a redmondi birodalom más online hirdetésszolgáltató után nézett - és meg is találta magának az Aquantive-ot. A hatmilliárd dolláros ár 85 százalékkal magasabb, mint a seattle-i cég tőzsdei értéke, a Microsoft tehát igen bőkezű volt (illetve, ahogy az elemzők mondják, ezúttal biztosra akart menni).
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)