Árpád
-2 °C
4 °C

A hamis klikkelés az online hirdetés halála

2007.05.23. 09:56
0 hozzászólás

A Fair Isaac elemzőcég frissen megjelent tanulmánya igen borús képet fest a hagyományos, klikkeléses alapú (pay per click, PPC) internetes hirdetések világáról. A kutatás szerint a bannerekre, és szövegalapú webes hirdetésekre kattintók 10-15 százaléka nem ember, hanem a hirdetők rosszindulatú konkurensei, vagy a reklámot elhelyező oldal által üzemeltetett script, vagyis minden 8-10 kattintásból egy csalás eredménye.

A Google ezzel szemben a saját hirdetési rendszerében a hamis klikkelések arányát 0,02 százalékra becsüli. Kinek higgyünk...?

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?