A Warner választásával a harc eldőlt, rövidesen a hollywoodi filmek hetven százaléka csak bluray-re jelenik meg az újgenerációs lejátszók közül, ezek után kevesen választanák a hddvd-t. De az okokon azért érdemes elmerengeni.
Egy új felmérés szerint például akkora az előnye a bluray-nek Japánban, hogy csoda, hogy van, aki hddvd-t vesz. A 2300 kereskedő megkérdezésével zajlott kutatásból kiderült, hogy a vásárlók 90 százaléka a bluray-t választotta riválisával szemben, és ebben még nincsenek is benne azok, akik PlayStation 3-at vettek, amibe eleve bele van építve a bluray - a felmérés csak az asztali készülékekre vonatkozott. Ráadásul miközben az amerikaiakat hidegen hagyja mindkét formátum, Japánban egyre több hd-tartalmat vesznek, és húszszázalékos növekedésekről számolhatnak be havonta. A Sony a legsikeresebb, második a Panasonic, harmadik a Sharp.
Egy új felmérés szerint például akkora az előnye a bluray-nek Japánban, hogy csoda, hogy van, aki hddvd-t vesz. A 2300 kereskedő megkérdezésével zajlott kutatásból kiderült, hogy a vásárlók 90 százaléka a bluray-t választotta riválisával szemben, és ebben még nincsenek is benne azok, akik PlayStation 3-at vettek, amibe eleve bele van építve a bluray - a felmérés csak az asztali készülékekre vonatkozott. Ráadásul miközben az amerikaiakat hidegen hagyja mindkét formátum, Japánban egyre több hd-tartalmat vesznek, és húszszázalékos növekedésekről számolhatnak be havonta. A Sony a legsikeresebb, második a Panasonic, harmadik a Sharp.