Radikális változásokra van szükség a Microsoftnál, ha a szoftvergyártó életben akar maradni, jelentette be csütörtökön a Gartner piackutató cég két elemzője, Michael Silver és Neil MacDonald. Ők úgy látják, hogy a Windows Vista kezd összeomlani, a vállalatok nagyon lassan kezdik használni - majdnem másfél évvel ezelőtt debütált a Vista , és még mindig csak cégek 6 százaléka használja. Magyarán a váltás évekig tart, és csak a csúcskategóriás számítógépek tudják igazán kihasználni az előnyeit, írja a TechCrunch.
Komoly gond, hogy az újdonságokra fogékony felhasználóknak a böngésző fontosabb, mint az operációs rendszer. Még ha tökéletes lenne is a Vista, akkor se nagyon számítana, de ráadásul még csak nem is tökéletes. A Microsoftnak azonban nagyon is számít, hogy mi van a Vistával, hiszen csak a Windowsszal évi 15 milliárd dollár bevételt szerez. Enélkül a pénz nélkül nehezen tudna életben maradni. Ezért akarja a szoftvergyártó megvenni a Yahoo-t, írja a TechCrunch, az online hirdetési bevételek ugyanis hosszú távon biztosíthatják a jövőjét.
Komoly gond, hogy az újdonságokra fogékony felhasználóknak a böngésző fontosabb, mint az operációs rendszer. Még ha tökéletes lenne is a Vista, akkor se nagyon számítana, de ráadásul még csak nem is tökéletes. A Microsoftnak azonban nagyon is számít, hogy mi van a Vistával, hiszen csak a Windowsszal évi 15 milliárd dollár bevételt szerez. Enélkül a pénz nélkül nehezen tudna életben maradni. Ezért akarja a szoftvergyártó megvenni a Yahoo-t, írja a TechCrunch, az online hirdetési bevételek ugyanis hosszú távon biztosíthatják a jövőjét.