Mátyás
-6 °C
1 °C

A Google a világ legértékesebb márkája

2008.04.21. 16:21
2 hozzászólás
A Millward Brown piackutató cég által felállított márkasorrend szerint a Google a világ legértékesebb márkája 86 milliárd dollár névleges értékkel, 30 százalékkal magasabbal a tavalyinál, ami szintén az első helyezést biztosította az internetes kereső portálnak. A Millward Brown egy komplex függvény alapján állítja fel az értékrangsort, egyebek között a forgalom és a növekedési kilátások figyelembe vételével.


A lista első öt helyezettje körében nem történt helycsere a tavalyi sorrendhez képest. A második helyen az amerikai General Electric áll 71,4 milliárd dolláros arculati értékkel (plusz 15 százalék), a harmadikon a Microsoft 70,9 milliárd dollárral (plusz 29 százalék), amit a Coca-Cola és a China Mobile követ. A Marlboro a hatodik helyről a tizedikre esett vissza öt százalékos értékcsökkenéssel 37,3 milliárd dollárra.

A Millward Brown Top-100-as listájára kilenc német vállalat került fel. Közülük a legnagyobb a BMW a 17-ik helyen 28 milliárd dolláros értékkel, kilenc százalékkal magasabbal a tavalyinál. A második német vállalat a rangsorban a Porsche a 28-ik helyen 21,7 milliárd dollárral, 62 százalékos értéknövekedéssel.  (mti)

15%

Dan Brown Eredet

3990 Ft
3392 Ft
15%

Roger Moore Viszlát...

3200 Ft
2720 Ft