Erzsébet
1 °C
4 °C

A Google a világ legértékesebb márkája

2008.04.21. 16:21
2 hozzászólás
A Millward Brown piackutató cég által felállított márkasorrend szerint a Google a világ legértékesebb márkája 86 milliárd dollár névleges értékkel, 30 százalékkal magasabbal a tavalyinál, ami szintén az első helyezést biztosította az internetes kereső portálnak. A Millward Brown egy komplex függvény alapján állítja fel az értékrangsort, egyebek között a forgalom és a növekedési kilátások figyelembe vételével.


A lista első öt helyezettje körében nem történt helycsere a tavalyi sorrendhez képest. A második helyen az amerikai General Electric áll 71,4 milliárd dolláros arculati értékkel (plusz 15 százalék), a harmadikon a Microsoft 70,9 milliárd dollárral (plusz 29 százalék), amit a Coca-Cola és a China Mobile követ. A Marlboro a hatodik helyről a tizedikre esett vissza öt százalékos értékcsökkenéssel 37,3 milliárd dollárra.

A Millward Brown Top-100-as listájára kilenc német vállalat került fel. Közülük a legnagyobb a BMW a 17-ik helyen 28 milliárd dolláros értékkel, kilenc százalékkal magasabbal a tavalyinál. A második német vállalat a rangsorban a Porsche a 28-ik helyen 21,7 milliárd dollárral, 62 százalékos értéknövekedéssel.  (mti)

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?