Mindenki YouTube-ot néz
A ComScore piackutató cég legfrissebb felmérése szerint minden eddiginél népszerűbben a videómegosztó oldalak a neten. Csak Amerikában egyetlen hónap alatt 12 milliárd online videót néztek meg a netezők, ami csaknem másfélszeres emelkedés az egy évvel ezelőtti adathoz képest. Az amerikai internetezők háromnegyede, 142 millió ember nézett meg legalább egy online videót a vizsgált időszakban, az átlagos júzer havi fogyasztása 85 videó volt, összesen 228 percben.
Az óriási érdeklődést kiszolgáló oldalak között a YouTube az első, több mint a piac egyharmadát uralja, aztán a MySpace beépített videómegosztója következik 6 százalékkal. A Yahoo, a Microsoft és a Viacom hiába küzd, 2-3 százalékos részesedéssel követi csak a két nagyot. A toplista tizedik helyére futott be a Hulu online tévé, aminek a 7 ezrelékes eredménye talán kevésnek tűnhet elsőre, de valójában ez is havi 88 millió videót jelent.